![]() |
David, SM2AYK, ringde häromdagen och berättade att Galtisrepeatern är i drift igen. Det har varit 5 plusgrader i Arjeplog, så vår gissning att solpanelen sannolikt har varit nedisad tycks riktig. Med många soliga dagar, så bör våra 500 Ah-batterier till slut vara fulladdade! |
| Välkommen till Skellefteå Radioamatörer, SK2AU! Vi är din lokala amatörradioklubb i Skellefteå, vi har vår verksamhet i en egen klubbstuga i Rönnbäcken med antenner och radioutrustningar för de flesta frekvenser. Vi träffas där varje helgfri onsdag kl 1900, mer info under Klubbkvällar på hemsidan. För kontakt maila/ring någon i styrelsen. SK2AU nu även på Facebook! Kom med/logga in och skriv vad du gör och kör! |
Galtisrepeatern igång igen!
- Uppgifter
- Överordnad kategori: News
